اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


( پرچم پیامبر )

حضرت مهدی (ع) باپرچم پیامبر ظهور می کند. امام صادق در مورد پرچم پیامبر فرمود:جبرئیل درروز بدر،آن پرچم را برای پیامبرآورده و حضرت آن را گسترد و به اهتزاز درآورد.وسپس پس از پیروزی آن را پیچید و به امیرالمؤمنان داد وروز جنگ بصره،نزد آن حضرت بود.درآنجا آن پرچم را گسترد و پس از رسیدن پیروزی از جانب خدا،بار دیگر آن را بست و به امام راستین پس از خود سپرد... و هم اکنون آن پرچم پیروزی بخش،نزد ما خاندان پیامبر است و کسی آن را نخواهد گشود تا قائم ما قیام کند وآن گاه است که او پس از قیام،آن پرچم ویژ? پیامبر(ص) را خواهد گشود.


  


ازآثار انتظار می توان:

1. خودسازی فردی

منتظر ، باید خود را بسازد وآماده کند ،برای ظهور ،ازلحاظ :فکری ،روانی،اجتماعی و.... مثل:داشتن بینش عمیق،با اراده،شکست ناپذیر،مصمم و یک نظر

باشد واین امر لازم است تایک منتظر واقعی باشیم.

2. خودسازی اجتماعی

منتظر،علاوه بر خودسازی خویش،باید مراقب حال دیگران نیزباشد وعلاوه بر اصلاح خویش در اصلاح دیگران وجامعه ی خود نیز بکوشد.

درمیدان مبارزه هیچ فردی نمی تواند ازحال دیگران غافل بماند بلکه موظف است هر نقطه ضعفی راکه درهر کجا می بیند آن نقطه ضعف را اصلاح کند. 

3. حل نشدن درفساد محیط

یکی از آثار انتظار،عدم تسلیم دربرابر آلودگی های جامعه است.هنگامی که فساد فراگیر میشود و بیشتر مردم را به آلودگی می کشاند،گاهی افراد پاک در یک بن بست روانی قرار می گیرند،واز اصلاحات،مأیوس می شوند وفک ر می کنند کار ازکار گذشته است ودیگر امیدی برای اصلاح نیست،این نومیدی ممکن است آنان را به صورت تدریجی به فساد وهمرنگی با محیط  بکشاند.تنها چیزی که می تواند در آنها روح امید بدمد و به مقاومت وخویشتن پنداری دعوت کند،امید به اصلاح نهایی وظهور مصلح جهانی است.

4. پایداری دربرابر رهبری های فاسد ومبارزه بافساد

( این گزینه را بعدا" به اطلاعتان میرسانم )

 


  

مشخصات مدیر وبلاگ
علی ساعدی[1]
 

این وبلاگ من برای زندگی حضرت مهدی «ع» ساختم که چه اتفاقی افتاد و می افتد درزمان ظهور وبعداز ظهور موفق ومرید باشید.


لوگوی وبلاگ

بایگانی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
لینک‌های روزانه
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 7844
کل یاداشته ها : 7
لوگوی دوستان

گفتمان دینی دات نت

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ